سونی اریکسون Z310 مدل شیشه ای بعد از Z610
بهترین ها
دانلود عـکس. کلیپ.موزیک.برنامه و...
درباره وبلاگ


دانلود جدیدترین عکس .کلیپ.فیلم.موزیک
آخرین مطالب
نويسندگان

سونی اریکسون متناوب مدل Z610 خود را ارائه می دهد. این گوشی جدید که سونی اریکسون Z310 نام دارد، دارای یک صفحه نمایش خارجی مخفی همانند مدل قبلی است که یک ردیف از آیکون ها را نمایش می دهد. طراحی این گوشی شبیه به دیگر مدل های سری Z می باشد و بسیار زیبا و شکیل است.

موبایل جدید شرکت سونی اریکسون مدل Z310، همانند مدل قبلی خود دارای یک نمایشگر خارجی می باشد که علاوه بر نمایش ساعت و یا نام فرد تماس گیرنده، برخی از آیکون های مورد نیاز را نیز نمایش می دهد مانند وضعیت باطری، وضعیت صدای موبایل و ...

طراحی اصلی Z310 همانند دیگر مدل های سری Z سونی اریکسون می باشد با این تفاوت که در چیدمان دکمه های آن تغییراتی صورت گرفته است. صفحه کلید Z310 کاملآ مشابه با صفحه کلید سونی اریکسون W950 می باشد که در نوع خود یک گوشی "کلاس بالا" به حساب می آید

سونی اریکسون Z310 یک گوشی سه بانده با پشتیبانی GSM/GPRS/EDGE است و ابعادی برابر با 87*46*5/24 میلی متر و وزنی معادل 90 گرم دارد. این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش اصلی از نوع STN همراه با 65 هزار رنگ  و با درجه وضوح 128*160 پیکسل و یک صفحه نمایش خارجی مونوکرومی است. Z310، 14 مگابایت حافظه داخلی دارد و از دیگر امکانات آن می توان به دوربین VGA و بلوتوث اشاره کرد.

یکی از نوآوری های این گوشی، تنظیمات نور رنگی است که می توانید به محتویات دفترچه تلفن اختصاص داده که بدین ترتیب از طریق رنگ نور خواهید فهمید که چه کسی با شما تماس گرفته است. همچنین این گوشی می تواند برای هر ساعتی از روز یک طرح (Theme) و یا پس زمینه (Wallpaper) به خود بگیرد که این امر زیبایی آنرا دو چنئان خواهد کرد. باتری Z310 از نوع Li-lon و که تأمین کننده 300 ساعت حالت آماده و 7 ساعت زمان مکالمه می باشد.

سونی اریکسون Z310 در رنگ های مشکی، صورتی و برنز ارائه شده و در اوایل سال 2007 وارد بازار خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و آدرس acf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 1797
بازدید کل : 362085
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1



امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه